CEF 1 (2014-2020)

29,94 δισ. €

δισ. ευρώ
0

ΔΕΔ-Μ

δισ. ευρώ
0

ΔΕΔ-Ε

δισ. ευρώ
0

ΔΕΔ-Τ

Τι είναι ο Μηχανισμός CEF «Συνδέοντας την Ευρώπη»

Ο «Μηχανισμός Συνδέοντας την Ευρώπη /Connecting Europe Facility» (CEF) αποτελεί βασικό μέσο χρηματοδότησης της ΕΕ για την προώθηση της ανάπτυξης, της απασχόλησης και της ανταγωνιστικότητας μέσω στοχοθετημένων χρηματοδοτήσεων σε έργα υποδομής σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο. Υποστηρίζει την ανάπτυξη δικτύων υψηλών επιδόσεων, βιώσιμων και αποτελεσματικά διασυνδεδεμένων στους τομείς των μεταφορών, της ενέργειας και των ψηφιακών υπηρεσιών. Οι επενδύσεις της CEF καλύπτουν τους ελλείποντες κρίκους των ενεργειακών, μεταφορικών και ψηφιακών κορμών της Ευρώπης.

 

 

Το πρόγραμμα προσφέρει ωφελήματα προς τους πολίτες, όλων των κρατών/μελών, καθιστώντας τα ταξίδια ευκολότερα και πιο βιώσιμα (CEF Transport), ενισχύοντας την ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης επιτρέποντας παράλληλα ευρύτερη χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (CEF Energy) και διευκολύνοντας τη διασυνοριακή αλληλεπίδραση μεταξύ δημόσιων διοικήσεων, επιχειρήσεων και πολιτών (CEF Telecom).

Η Διευκόλυνση «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF) στον τομέα των τηλεπικοινωνιών (CEF Telecom) αποτελεί θεμελιώδες μέσο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη διευκόλυνση της διασυνοριακής αλληλεπίδρασης μεταξύ δημόσιων διοικήσεων, επιχειρήσεων και πολιτών, με την ανάπτυξη υποδομών ψηφιακών υπηρεσιών (Digital Service Infrastructures – DSI) και ευρυζωνικών δικτύων. Τα υποστηριζόμενα έργα θα συμβάλουν στη δημιουργία ενός ευρωπαϊκού οικοσυστήματος διαλειτουργικών και διασυνδεδεμένων ψηφιακών υπηρεσιών που θα υποστηρίζουν την ψηφιακή ενιαία αγορά (Digital Single Market).

Αυτά τα χρηματοδοτούμενα έργα συμβάλλουν:

Στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητα της Ευρωπαϊκής Οικονομίας
Στην προώθηση της διασύνδεσης και της διαλειτουργικότητας των εθνικών, περιφερειακών και τοπικών δικτύων
Στην πρόσβαση στα πρόσβαση αυτά, υποστηρίζοντας έτσι την ανάπτυξη μιας Ψηφιακής Ενιαίας Αγοράς

O σκοπός του προγράμματος CEF Telecom, είναι η ενοποίηση και διαλειτουργικότητα των κρατικών και του ευρύτερου δημοσίου τομέα υπηρεσιών, τόσο μεταξύ της ιδίας χώρας, όσο και μεταξύ άλλων κρατών-μελών αλλά και της ίδιας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Κατά την προγραμματική περίοδο 2014-2020 οι συνολικοί διαθέσιμοι πόροι ανέρχονται σε 29,940 δις €. Κατά την προγραμματική περίοδο 2021-2027 οι συνολικοί διαθέσιμοι πόροι ανέρχονται σε 33,710 δις €.

Διάδρομος ΟΕΜ CEF1

Διάδρομος Orient/East-Med (ΟΕΜ)   ΓενικάΟι Διάδρομοι του Κεντρικού Δικτύου είναι ένα μέσο για να διευκολυνθεί η συντονισμένη υλοποίηση του κεντρικού

Ευρετήριο όρων CEF1

Ανάλυση κοινωνικοοικονομικού κόστους-ωφέλειας / cost – benefit analysis: ποσοτικά εκφρασμένη εκ των προτέρων αξιολόγηση, με βάση αναγνωρισμένη μεθοδολογία, της αξίας

Γενικό πλαίσιο CEF1

Οι δράσεις των Διευρωπαϊκών Δικτύων (εφεξής ΔΕΔ) συμβάλλουν στη δημιουργία και την ανάπτυξη έργων υποδομής, που υπάγονται στους τομείς των

Θεσμικό πλαίσιο CEF1

  Γενικοί Κανονισμοί   Κανονισμός (ΕΚ, ΕΥΡΑΤΟΜ) 966/2012 (τροποποίηση του 1605/2002) του Συμβουλίου για τη θέσπιση του δημοσιονομικού κανονισμού που

ΔΣΕ CEF1

Διευκόλυνση «Συνδέοντας την Ευρώπη»/Connecting Europe Facility (ΔΣΕ/CEF) Γενικά Οι δράσεις των Διευρωπαϊκών Δικτύων (ΔΕΔ) συμβάλλουν στη δημιουργία και την ανάπτυξη

εργα CEF1

EuroAsia Interconnector- Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Περιβαλλοντικές Μελέτες
EuroAsia Interconnector- Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Περιβαλλοντικές Μελέτες
EuroAsia Interconnector- Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Περιβαλλοντικές Μελέτες
EuroAsia Interconnector- Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Περιβαλλοντικές Μελέτες
EuroAsia Interconnector- Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Περιβαλλοντικές Μελέτες
EuroAsia Interconnector- Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Περιβαλλοντικές Μελέτες
EuroAsia Interconnector- Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Περιβαλλοντικές Μελέτες
EuroAsia Interconnector- Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Περιβαλλοντικές Μελέτες
EuroAsia Interconnector- Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Περιβαλλοντικές Μελέτες
Κατασκευή σιδηροδρομικής υποδομής στο τμήμα Ψαθόπυργος – Πάτρα (Μποζαίτικα) της σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα – Πάτρα
Εφαρμογή TAF / TAP – TSI στην Ελλάδα: Σχεδιασμός και ανάπτυξη επεκτάσιμων συστημάτων TAF / TAP – TSI
Αναβάθμιση του σιδηροδρομικού τμήματος Πολύκαστρο-Ειδομένη
Αναβάθμιση του σιδηροδρομικού τμήματος Σηδιροδρομικόε σταθμός Αθηνών (RS) – Τρεις Γέφυρες
Ανάπτυξη εννέα ασφαλών περιοχών στάθμευσης φορτηγών στην Ελλάδα
Πρόγραμμα υλοποίησης SESAR Εφαρμογή 2015 Cluster 2
Πρόγραμμα υλοποίησης SESAR Εφαρμογή 2015 Cluster 1 : General
POSEIDON MED II
CROCODILE 2
Εμπορευματικό Κέντρο Λιμένα Ηγουμενίτσας – Adri-Up
CarEsmatic – Υποστήριξη της διακομιδής συμβατικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τη χρήση λύσεων Θαλλάσιων διαδρόμων και προώθηση ιδεών βιώσιμης ναυτιλίας
Πρόγραμμα ανάπτυξης SESAR Υλοποίηση 2017
Εξέλιξη του AIA’s σε κόμβο υψηλής απόδοσης εντός του ευρωπαϊκού δικτύου ΑΤΜ
C-ROADS GREECE
Μελέτες αναβάθμισης και διπλασιασμού της σιδηροδρομικής γραμμής από το Πύθιο στο Ορμένιο
Μελέτες Νέας Μονής Σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Αμφίπολη – Νέα Καρβάλη με αμφίδρομη σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση και ηλεκτροκίνησης, B’ Φάση
Μελέτες νέας σιδηροδρομικής γραμμής Τοξότες Ξάνθη – Νέα Καρβάλη (Τμήμα της «Σιδηροδρομικής Εγνατίας» και σύνδεση με το Εμπορευματικό Λιμένα Καβάλας (Λιμ. Φίλιππος) Φάση Γ
Μελέτες για την αναβάθμιση κατά τμήματα της υποδομής της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας (τμήμα του διαδρόμου ΟΕΜ), απαιτούμενες για την εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης
AF3 – ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΕΡΟΝΑΥΤΙΛΙΑΣ
Ολοκλήρωση της νέας διπλής, ηλεκτροδοτούμενης σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός
TN ITS GO (Εφαρμογή ανταλλαγής δεδομένων που χρησιμοποιείται για ψηφιακούς χάρτες πολυτροπικών μετακινήσεων και υπηρεσιών πληροφοριών κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο στο δίκτυο ΔΔΜ)
Τεχνική βοήθεια στα κράτη μέλη “Συνοχής” για την προετοιμασία και την υλοποίηση έργων που είναι επιλέξιμα για τη διευκόλυνση του Μηχανισμού: «Συνδέοντας την Ευρώπη».
“Συλλογή δεδομένων σχετικά με σημεία επαναφόρτισης / ανεφοδιασμού για εναλλακτικά καύσιμα και τους μοναδικούς κωδικούς αναγνώρισης που σχετίζονται με τους φορείς της ηλεκτρικής αυτοκίνησης”
Δράση υποστήριξης προγράμματος (PSA) για ευφυείς υπηρεσίες μεταφορών (ITS) DATEX II
Βελτίωση των υπηρεσιών της Aνατολής. Σιδηροδρομικές μεταφορές διαδρόμου East-Med.
Διοικητική και τεχνική υποστήριξη για τον συντονισμό του κεντρικού δικτυακού διαδρόμου.
Υπηρεσίες τεχνικής βοήθειας για την Ελλάδα, για την ανάπτυξη και υλοποίηση Δράσεων του Μηχανισμού “Συνδέοντας την Ευρώπη” Περιόδου 2014 – 2020 στον Τομέα Μεταφορών¨- Φάκελος Συνοχής.
Υποστήριξη για τη συμμετοχή του κράτους μέλους στο TEN-T Core Network Corridors ” (MAP)
Υποστήριξη στην υλοποίηση των ERTMS
«Βοήθεια στα Κράτη Μέλη στην εφαρμογή μιας κοινής μεθοδολογίας για τη σύγκριση τιμών μονάδας εναλλακτικών καυσίμων σύμφωνα με την Οδηγία 2014/94 / ΕΕ»